Ile rośnie marihuana ?

Ile rośnie marihuana ?

Konopie to rośliny jednoroczne. Oznacza to, że konopie maksymalnie rosną w ciągu jednego roku. To ile rośnie marihuana zależy od kilku czynników w tym odmiany marihuany, którą uprawiasz.

 

Konopie posiadają geny Indica, Sativa oraz Ruderalis. Istnieją także Hybrydy czyli połączenie genów Indica, Sativa i/lub Ruderalis. Odmiany konopi mogą zawierać dowolny udział genów np. 100% Indica i 0% Sativa lub 0% Indica a 100% Sativa a także 50% Indica i 50% Sativa oraz inny udział genów w odmianie konopi. To ile rośnie marihuana zależy od genów konopi. Długość kwitnienia jakie potrzebują konopie do wytworzenia grubych topów marihuany. Odmiany marihuany Indica są szybsze i potrzebują ok 7-9 tygodni kwitnienia. Natomiast odmiany marihuany Sativa wymagają dłuższego kwitnienia ok 9-12 tygodni ( a nawet dłużej ) jednak zapewniają inne działanie ( energetyczne ) smak i aromat niż odmiany Indica. Najszybsze odmiany konopi posiadają geny Ruderalis dzięki czemu są gotowe od nasiona do zbioru w ok 60 dni ( 2 miesiące ).

 

Ile rośnie marihuana w domu czyli indoor ?

Uprawiać konopie w domu można przez cały rok, ponieważ Twoim zadaniem jest zapewnienie warunków do życia roślin w growboxie takich jak oświetlenie, temperatura, nawadnianienie itd. To ile rośnie marihuana w domu zależy od odmiany marihuany, którą wybierzesz a dokładniej genów jakie będzie posiadać odmiana konopi. Średni czas potrzebny do uprawy marihuany w domu to ok 3 miesiące czyli ok 90 dni. 90 dni uprawy konopi możemy podzielić na ok 24-30 dni okresu wzrostu ( okresu wzrostu ) i ok 60-66 dni okresu kwitnienia ( fazy kwitnienia ). Pamiętaj, że trzeba przeznaczyć dodatkowy czas na wysuszenie topów marihuany.

Ile rośnie marihuana na dworze czyli na outdoor ?

Przeważnie wysiewu marihuany na dworze dokonuje się w kwietniu lub maju. Wszystko zależy od panujących warunków atmosferycznych. Najważniejsze aby noce były cieplejsze i nie występowały przymrozki, które uszkodzą – zniszczą młode sadzonki marihuany. Jeżeli posadziłeś odmiany pełnosezonowe na outdoor to zbiorów możesz dokonać we wrześniu lub w październiku. Średnio marihuana na dworze rośnie 5 miesięcy ( od maja do października ). Odmiany z przewagą genów lub 100% Indica będą gotowe do zbioru szybciej niż odmiany z przewagą genów lub w 100% Sativa.

Ile rośnie marihuana automaty ?

Odmiany konopi automaty czyli zawierające geny Ruderalis rosną najszybicej. Odmiany konopi zawierające geny Ruderalis mogą być gotowe do zbiorów w nawet w 60 dni czyli 2 miesiące od wykiełkowania nasion. Dla większości odmian automatycznych czas potrzebny do uprawy to ok 70-75 dni ( ok 2,5 miesiąca ). Marihuana automaty mogą być uprawiane w domu jako indoor a także na zewnątrz jako outdoor. Dzięki temu że odmiany automatyczne wymagają znacznie mniej czasu niż klasyczne odmiany outdoor mogą być uprawiane na zewnątrz na dwie tury np od maja do lipca i od lipca do września.

Ile rośnie marihuana w takim razie ?

Najszybsze konopie rosną w około 2 miesiące natomiast najdłużej konopie na outdoor rosną około 5-6 miesięcy…

 

43 KOMENTARZE

    • zielony dziękuje za wpis,

      Nie wiem jakie odmiany preferujesz, z szybkich automatów to np;

      +Speed Sweet Seeds
      Auto Speed Bud Female Seeds
      Quick One Royal Qeen Seeds

      jest wiele odmian także do wyboru do koloru 😉

      Chyba, że pytasz o szybkie odmiany outdoor ?

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  1. Ania potrzebuje sprawdzone odmiany na outdoor bo seozn już lada moment trzeba sie przygotować co polecasz ???

    • zielony dziękuje za pytanie,

      Jeżeli chodzi o sprawdzone odmiany outdoor tak na szybko mogę polecić;

      Easy Sativa
      Early Skunk
      Maroc / Purple Maroc
      Hollands Hope
      Passion#1

      Wybierając odmianę sprawdź jej genetykę ( Indica / Sativa )
      czy odpowiada Ci jej efekt na koniec

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  2. Witam mam małe pytanie czy przy rośnięciu marihuany mogą wystąpić problemy mianowicie chodzi mi o nie rośnięciu topów czym to może być spowodowane odmiana Cbd Therapy ?

    • Wąż to co opisujesz wskazuje na brak kwitnienia,

      Jaki masz cykl oświetlenia ? Jeżeli to nie jest odmiana automatyczna to powinno to być 12/12 czyli 12 godzin światła na dobę

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  3. Witam, problem mam następujący. Zakupiłem Sensi Skunk z Sensi Seeds, odmiana auto feminized, odmiana ta z tego co sprawdzilem nadaje się do uprawy w klimacie chłodnym/zimnym że względu na geny Ruderalis. Producent zaznaczył że czas od wysłania do zbioru powinien zamknąć się w okresie 3mies. Jest to wersja out więc wysiadzilem ją w komposcie do kwiatów ogrodowych PH6 zmieszanej z perlitem dla udrożnienia. Miało to miejsce 23 czerwca, minęło 18 dni i dopiero zaczyna puszczać 3 rząd lisci, coś z nią chyba nie halo, z tego co wiem po 18 dniach powinna już być ładnie rozrosnieta, tym bardziej że to odporny automat. Uzyłem donicy 11L, podlewam wodą PH6.2, po dwóch tygodniach byłem już tak zdesperowany że podlalem ja nawozem 12-4-6, nie ruszyła, poza tym okaz zdrowia zieloniutka, pachnie, sztywna, ale…malutka. Dodam że mieszkam w UK, pogoda jaką jest można się domyślić, niebo zachmurzone jest tak pół na pół że słońcem, 20-21° w dzień i ok 14 w nocy. Będzie coś z tego? Proszę o radę. Dzięki.

    • Slash jeżeli jest „zieloniutka, pachnie, sztywna” według opisu to wszystko jest ok, a klimat o niskich temperaturach i małej ilości słońca robi swoje…

      Rób swoje i będzie dobrze 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  4. Co się stanie jak posadzę w październiku outdoor? Czekać na maj? Mam to autokwitnace/270-ak-47.html A co jeżeli nie poczekam na kwitnienie indoor tylko utnę młode liście i po prosu ususzę?

    • bitch dziękuje za pytanie,

      Jeżeli posadzisz w październiku – roślina nie przetrwa m.in z zimna

      Masz dwa wyjścia; indoor lub czekać do maja

      Jeżeli nie zaczekasz na topy marihuany i ususzysz liście nie będzie fazy z braku THC, tak samo możesz zapalić np majeranek 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  5. Witaj Aniu 🙂
    Mam tutaj Shamana przynajmniej tak przypuszczam jak na wstep wykiełkowal elegancko Sadzonka ma około miesiąca a ma wciąż 4 listki (2 męskie 2 żeńskie) listki powoli sie rozwijają kolorystyka pełna zieleń i tutaj mam do ciebie pytanko Ile może czasu trwać rozwiniecie sadzonki żeby rosla w góre i puszczala kolejne piętra liści ?

  6. Chciałbym zapytać jaki automatik jest najlepszy. Co można poradzić jeżeli w mieszkaniu temp nie przekracza 10 stopni ?

    • Animo dziękuje za komentarz,

      Nie ma takiego 😉 odmianę dostosowujesz do własnych preferencji plonu, mocy i działania odmiany dlatego każdy ma swoje ulubione odmiany… chociaż można polecić kilka odmian w ciemno np AK 47 czy White Russian

      temp nie przekracza 10 stopni

      musi być zapewnione ( ogrzane ) do przynajmniej 16 a najlepiej 18 stopni

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  7. Growbox kupiony lub zrobiony własno ręcznie może pomóc ? Co bd potrzebne do uprawy AK 47 ?

    • Animo dziękuje za komentarz,

      Growbox kupiony lub zrobiony własno ręcznie może pomóc ?

      Tak 🙂

      Reszta jest do czytania…

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  8. Poprawilem warunki dla moich kwiatkow
    A teraz do rzeczy
    Czy roslinki można trzymać np 5 miesiecy na fazie wzrostu?

    • Krzychu dziękuje za komentarz,

      Teoretycznie tak, ( odmiany bez autofloweringu )

      Jednak nie ma to uzasadnienia, w warunkach indoor optymalnie to 30 dni a na outdoor rośliny mają wega przez max. ok 3 miesiące 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  9. Hej u mnie 30 dni od wykielkowania pojawily sie już listki z 5-cioma listkami,z bliska ładnie już pachnie odmiana easy bud jak myślisz ile jeszcze do rozpoczęcia fazy kwitnięcia?

  10. Witam . Mam pytanie . Kiedy mniej wiecej roślina konopii zaczyna kwitnąć i po czym to poznać ??? czy po białych włoskach czy wcześniej ( takie opinie słyszałem ) i kiedy pojawiają sie topy . Chodzi mi o roślinę sezonową ( Big Tooth Feminizowane )

    • Jackuś dziękuje za komentarz,

      Prawdopodobnie masz na myśli rewegetację

      Możesz to wykonać na pełnosezonowej odmianie zostawiając kilka niedojżałych kwiatów z dolnej części rośliny po czym fotorepoid ustawia się na fazę wegetatywną 18/6

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  11. Witam. W przyszłym roku chcę posadzić 50 sztuk autora. Co jest lepsze automaty czy pelnosezonowe? Co da większy plon?

    • Kris dziękuje za komentarz,

      „Co jest lepsze automaty czy pelnosezonowe?”

      Zależy od wymagań – automat jest gotowy w 3 miesiące a pełnosezonowy potrzebuje prawie 5 miesięcy

      „Co da większy plon?”

      Pełnosezonowa

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  12. witam , nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi konkretnej.jak długo mogę hodować roślinę zanim przejdę na kwitnienie , a dokładniej jaki jest maksymalny czas wegetacji ? mam na myśli okres około roku aż do momentu odpowiedniego rozrostu.teoretycznie ja decyduję o zmianie fazy , ale jestem amatorem.box ma wymiary 130x200cm , 160cm wysokosci , docelowo jedna roślina ewentualnie dwie choć raczej zostanę przy jednej.dwa hpsy 400W.chcę przesadzić sadzonkę do włókna kokosowego , przy wegetacji biohumus po prostu , a na kwitnienie jakiś dobry nawóz.miało być krócej 🙂 dziękuję za odpowiedzi elo

    • TheCoon dziękuje za komentarz,

      „jak długo mogę hodować roślinę zanim przejdę na kwitnienie”

      Teoretycznie odmianę bez autofloweringu możesz trzymać na wegu całe życie – tak robi się z matkami, które trzyma się na klony i do produkcji nasion

      Dla otrzymania grubych topów jest to nieopłacalne a przecięnty okres wega wynosi około 30 dni

      „chcę przesadzić sadzonkę do włókna kokosowego”

      Bardzo dobre medium, które wymaga stałego pilnowania pH i EC łącznie z nawozami typowymi dla kokosu,

      Na początku łatwiej zacząć od gleby…

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  13. Mam problem odnosnie kwitnienia, mam 3x ak 472 (70 dni) obecnie 28 dzień i pokazała tylko preformy, staram sie podlewać co 3 dni woda oaza ph 6.7 z nawozem 6.2, podlewam raz wodą raz woda i nawóz cana flo

    • Hogo dziękuje za komentarz,

      Trochę późno ale bez tragedi

      Woda trochę wysokie pH staraj się trzymać całość na ok. 6,0 bo mogą być blokowane składniki przy zbyt wysokim ph 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  14. Mam jeszcze taki problem kupilem boxa 120x120x200 zestaw cool tuba 600w z allego do tego dokupiłem wiatrak mieszający 32w i wdmuchujący 125 taki jaki jest wyciągający z filtrem chodzi o to ze jak wszystko jest odpalone to pompuje mi strasznie boxa i zwalnia prace tych uządzeń i musiałem otworzyć okienko w boxie ale to sie wiąze z tym ze ucieka swiatło, problem moze być w tym ze słaby wiatrak mieszjący?? 2 pytanie co odnośnie z tym ph jak zbić ph dodawałem ocet jak podlalem to znowu ph było takie same jak bym nie dodał octu z góry dzięki

    • Hogo na początek wyłącz wdmuchujący 125

      Jeżeli masz wyciągający 125 do hps 600w może być za słaby

      Użyj 2 x wyciągający 125 jeżeli box ma otwory,

      „jak zbić ph”

      żadnego octu tylko kwasek cytrynowy a najlepiej w płynie ph down

      Masz miernik pH ? musisz kontrolowac pH 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  15. nie wiem co sie dzieje z moimi roslinkami w ogogle nie rasna i nie znam prezyczyny
    mam 2 roslinki WW w namiocie 150 na 150 na 200 1 wentylator wdmuchywajacy drugi wyciagajacy 3 mieszakajcy pod dwoma panelami led Mars II 400w w namiocie jest tempe 22-23c termometr na wysokosci roslinek wilgotnosc okolo 50-55 % doniczki 18l kwadratowe ziema canna, roslinki wyszly z ziemi 2tyg temu no i niestety maja tylko 8 cm wysokosci rozpietosci lisci na 5,5 cm i nie mam pojecia czemu nie chca rosnac podlewam co okolo 2 dni wody temp pokojowy z ph 6 – 6,5 okolo 150 mil jakie moga byc przyczyny nie rosniecia?

    • noname dziękuje za komentarz,

      Przy tak niskiej temperaturze zapotrzebowanie na wodę nie jest wysokie, dlatego wstrzymaj podlewanie i daj im czas aby rozbudowały system korzeniowy

      Doniczka 18L więc sporo gleby może być wilgotnej na spodzie co sprzyja gniciu korzeni…

      Wstrzymaj podlewanie przez tydzień a wcześniej podnieś doniczkę czy jest ciężka od nadmiaru wody – z czasem powinna być lżejsza to będziesz wiedział że idziesz w dobrym kierunku 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  16. chcialem jescze dodac ze kazda wode ktora podlewiam zmniejszam ph bo tutaj woda w butelce ma 7,8 ph tak wiec zmnijszam do 6,0-6,5 moze cos z tym ph zle nakombinowalem nie mam popjecia czy moze to byc wina co2 moze bo nie mam zadnej butelki w namocie do wytzwarzania co2 ale to jest niemozliwe zeby roslinki przy 8 cm sie zatrzymaly i koniec…

    • noname ph 6,0-6,5 jest prawidłowe w glebie tak samo nie potrzebujesz CO2 dla dwóch sztuk

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  17. Może pomorze mi ktoś, bo nie wiem czy dobrze rośnie. konopie sativa 90% a 10% indica, geny jamaica. Mija już 36 dzień wzrostu, roślina powinna mieć do około 1m, ale będzie pewnie mniejsza, bo chce żeby zmieściło się boksie i a kwitniecie przełączę, jak będzie z 20cm do szczytu boxa. Niestety to pierwsza uprawa i pojęcia nie mam, czy jet dobrze, czy tragicznie. Fotka poniżej, jak to wygląda.

    zapodaj.net/aca7af2537521.jpg.html

    • Zouk jest idealnie a podskoczy 2x lub 3x co ma obecnie ale dopiero na flo wiec nie ma co czekac bo boxa braknie 😉

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

  18. mam posadzone pomidory outdoor młode rosną około 3 i pół tyg i nadal mają 2 rzędy liści i malutki 3 rząd co może z nimi być

    • kkkppp wszystko zalezy od warunkow… jak ze swiatlem i gleba/podlewanie itd byc moze dopiero buduja system korzeniowy i dopiero rusza w gore…

      Pozdrawiam Ania z GrubeTopy.pl

Comments are closed.